script src="http://c.weblogcode.ir/box.php?d=7450&c=0059b4"> لینک باکس افزایش بازدید اجناسی که احمدی نژاد حراج کرد +عكس
*دیدنی و خواندنی*
گالری عكس .مدوفشن.مطالب خواندني و دانلود موزيك

حتما شنیده اید که محمود احمدی نژاد به تعدادی از هدایایی که از سوی مقامات خارجی دریافت داشته چوب حراج زده تا از طریق بهزیستی صرف امور خیریه شود. حتما برای شما جالب خواهد بود، بدانید چه چیز هایی در این حراجی به فروش می رسند و حراج به چه شکلی برگزار می شود. به گزارش بانکی دات آی آر, برخی از اقلام این حراجی در تصاویر زیر قابل مشاهده می باشد

ادامه مطلب را بخوانيد....



ادامه مطلب...
ارسال توسط فاطیما

این مقاله پیرامون مبـحث پـرآوازه و نـوظـهور مـوسـوم بـه "علایم دستیابی دیداری" می باشد. شیوه ای که مـا را قادر می سازد با مشاهده حرکات چـشـم هـا بـه نـحـوه  اندیشیدن فرد پی ببریم.

ادامه مطلب را بخوانيد...



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:اسرار چشم,روانشناسي,,
ارسال توسط فاطیما

در سال ۱۳۴۵ طرح یک بنا به عنوان نمادی برای شناسایی ایران میان معماران ایرانی به مسابقه گذاشته شد‪.‬ برنده ی مسابقه مهندس معمار بیست و چهار ساله ای بود به نام حسین امانت که دانش‌آموخته دانشکده ی هنرهای زیبای دانشگاه تهران بود. عملیات ساخت برج آزادی در یازدهم آبان ۱۳۴۸ خورشیدی آغاز شد و پس از بیست و هشت ماه کار، در ۲۴ دیماه ۱۳۵۰ با نام برج شهیاد به بهره برداری رسید. برج شهیاد پس از انقلاب به برج آزادی تغییر نام داد

‏Azadi Tower‪,‬ 1970

ادامه مطلب را بخوانيد



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 13 فروردين 1391برچسب:برج آزادي,ميدان شهياد,ميدان آزادي,تهران قديم,,
ارسال توسط فاطیما

در اين قسمت  چند نکته در مورد عکاسی را بیان کرديم که به کمک آنها می‌توانید عکس‌های بهتری بگیرید.


in camera flash2 استفاده بهینه از فلاش در عکاسی

ادامه مطلب را بخوانيد



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 13 فروردين 1391برچسب:عكاسي,دوربين عكاسي,تك شو,عكس,,
ارسال توسط فاطیما

آیا تابه حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا به آسانی می توانید نژادهای کره ای، ژاپنی، چینی و به اصطلاح خودمان چشم بادامی ها را تشخیص دهید؟

ادامه مطلب را بخوانيد



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:چهره شناسي,دختر ايراني,,
ارسال توسط فاطیما

گویند که ؛ مردم ایران از اسراف‌کارترین مردمان جهان هستند. مردم ايران منابع ملي خود را به مقدار قابل ملاحظه اي تلف مي ‌كنند. اسراف در اين منابع به اندازه‌ای است كه بنا به آمار منتشره مصرف سرانه آب، انرژي، دارو، نان و دیگر مواد غذایي و صرف وقت براي انجام يك كار معين در ايران چند برابر استانداردهاي جهاني است. این یک ادعای ساده و بدون استناد نیست. ایرانیان بیش از هر ملت دیگری و به ویژه بیش از استاندارد جهانی در هدر دادن منابع غذایی، انرژی و حتی وقت خود پیشتازند، در حالیکه میزان درست استفاده از منابع، یکی از پیش‌شرط های توسعه هر کشور است.

جداول مربوط به میزان هدر دادن منابع در ایران، به خوبی یکی از علل عدم توسعه واقعی و کیفی کشور را نشان می‌دهد؛ عاملی که اتفاقا در این نوبت بر عهده دولتمردان یا سیاست‌های نادرست آنان نیست، بلکه زاییده نگرش مردم در زندگی فردی و اجتماعی خود است. رویکرد مردم به استفاده از منابع که به تدریج در خلال سالیان شکل گرفته است، به آسانی هم از بین نخواهد رفت؛ اما بررسی و یادآوری آن، همواره تلنگری است، بر اینکه حرکتی برای اصلاح آن از سوی مردم انجام بگیرد.

جداولی که در پی می آید برگرفته از بنیاد کارآفرینی فروتن است که مروری اجمالی دارد به فرهنگ و رویه مصرفی مردم ایران زمین.

ادامه مطلب را بخوانيد



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:مصرف در ايران,اسراف,,
ارسال توسط فاطیما

16 سال پيش وقتي "لنا "حلقه ازدواجش را در آورد و روي ميز آشپزخانه گذاشت تا با كمك دخترش آشپزي كند،آخرين باري بود كه حلقه اش را ديد.اما بعد از سال ها....

زنی که با خاتم سوئد ازدواج

در ادامه مطلب بخوانيد....



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:حلقه الماس,هويج,,
ارسال توسط فاطیما

 تاتو یـا همـان خـالـکـوبی قدمتی بیش از 4000 هزار سال2042
دارد. خـالکـوبـی در فـرهنـگـهـای مـخـتلف معنی و مفهوم
متفاوت و مخصوص به خود را دارد.

 

 

 

 ادامه مطلب را بخوانيد...



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 6 اسفند 1390برچسب:تاتو,خالكوبي,,
ارسال توسط فاطیما

چیپس در آمریکا متولد شد. اما پدری داشت به نام سیب‌زمینی سرخ شده که اولین بار در اواخر قرن ١٨ به وسیله شخصی به نام "توماس جفرسون" در آمریکا معرفی شد.
ادامه مطلب را بخوانيد...



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:اخترع چيپس,چيپس,,
ارسال توسط فاطیما

                             Persianv.com At site

گل علاوه بر سمبل زیبایی، یکی از هدایایی است که نشان دهنده احساسات و عواطف انسان در شرایط مختلف است. هدیه دادن گل برای هدیه گیرنده احساس خوشایندی را به وجود می آورد که معمولا نشانه علاقه و صمیمیت هدیه دهنده محسوب می گردد و باعث زینت و شادابی محفل نیز می شود. بهترین استفاده ای که می توان از این هدیه شادی بخش نمودآن است که گل های مختلف را در معانی متفاوت به عزیزانمان و آن هایی که دوستشان داریم هدیه بدهیم. این کار موجب می شود تا موجی از شادمانی و احساس صمیمیت و رضایت در وجود آن ها به حرکت درآید و غم و اندوه و مشکلات را مورد هجوم قرار دهد، علاقه افزایش می یابد و محبت ها پایدارتر می شود.

ادامه مطلب را بخوانيد



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:گل,,
ارسال توسط فاطیما

 

 

 

 

 

 

 

 

آیا تابه حال به این فکر کرده اید که در ذهن خانم ها چه می گذرد؟ آیا می دانستید که گاهی اوقات منظور خانم ها آن چیزی نیست که بر زبان می آورند؟ آنها ممکن است چیزی به زبان بیاورند و منظورشان دقیقاً برعکس آن باشد. اما خانم ها واقعاً چه می خواهند؟ در این مقاله رازهایی را برایتان فاش می کنیم که خانم ها اصلاً دوست ندارند شما آنها را بدانید!

ادامه مطلب را بخوانيد.....



ادامه مطلب...
ارسال توسط فاطیما

 

براي دانستن راز و رمز هاي دست خط خود  ادامه مطلب را از دست ندهيد .....

 

نایت اسکین



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 24 دی 1390برچسب:دست خط ,روانشناسي,,
ارسال توسط فاطیما

رکورد دار بلندترین سقوط آزاد از پشت، از برج Menara Kuala Lumpur Tower به ارتفاع 276 متر


 

ادامه مطلب را ببينيد....



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 21 دی 1390برچسب:ركورد گينس,ركرد,بزرگترين,عجيب,جالب,,
ارسال توسط فاطیما

اتومبیل مردی که به تنهایی سفر می کرد در نزدیکی صومعه ای خراب شد. مرد به سمت صومعه حرکت کرد و به رئیس صومعه گفت: «ماشین من خراب شده. آیا می توانم شب را اینجا بمانم؟»
رئیس صومعه بلافاصله او را به صومعه دعوت کرد. شب به او شام دادند و حتی ماشین او را تعمیر کردند. شب هنگام وقتی مرد می خواست بخوابد صدای عجیبی شنید. صدای که تا قبل از آن هرگز نشنیده بود. صبح فردا از راهبان صومعه پرسید که صدای دیشب چه بوده اما آنها به وی گفتند: «ما نمی توانیم این را به تو بگوییم. چون تو یک راهب نیستی»
مرد با نا امیدی از آنها تشکر کرد و آنجا را ترک کرد.
 

 

                                ادامه اين داستان شگفت انگيز را از دست ندهيد.....



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 19 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط فاطیما

...یک روز یک کشیش مسیحی، راهب بودایی، و ملای مسلمان تصمیم میگیرند تا ببینندکدوم توی کارش بهتره... به همین منظور، تصمیم میگیرند که هر کدوم به یک جنگل برند، یک "خرس" پیدا کنند و سعی کنند اون "خرس" رو به دین خودشون دعوت کنند.

 

              ادامه داستان در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 10 دی 1390برچسب:مسعود لعلي,طنز,خرس,مسيحي,كشيش,مسلمان,,
ارسال توسط فاطیما

 

 آشنايي

 با

 ژانر

 موسيقي

 

 

 

 ادامه مطلب را دنبال كنيد......

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 6 دی 1390برچسب:ژانر موسيقي,,
ارسال توسط فاطیما

 

آداب هتل: اصطلاحات، نکات عمومی و ایمنی

در مسافرت هتل می‌تواند چیزی بیشتر از محلی برای خواب شما باشد. هتل می‌تواند بخشی از جذاب‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین جنبه‌های مسافرت باشد. اما از آنجا که هتل‌ها درجات مختلف دارند، از هتل‌های لوکس و تجملی گرفته تا مسافرخانه‌های عادی، ممکن است کمی برایتان گیج‌کننده شود مگر اینکه بدانید از هتلتان دقیقاً چه انتظاراتی باید داشته باشید و آنها باید چه انتظاری از شما داشته باشند

ادامه مطلب را دنبال كنيد.....

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 3 دی 1390برچسب:هتل,لوكس,آداب هتل,,
ارسال توسط فاطیما

چگونه همیشه خوش عکس باشید


شاید این جمله را بسیار شنیده باشید : «من همیشه بدعکسم!» اگر شما نیز جزو کسانی هستید که مرتب این جمله را تکرار می کنند این مطلب برای شماست. البته هیچ کس نیست که بگوید دوست ندارد عکس ها و فیلم هایش زیبا شود و همه به دنبال راهی هستند که همیشه عکس و فیلمی زیبا داشته باشند. شاید این سوال برای خیلی از ما پیش آمده است که چرا چهره مان در عکسی که در آتلیه عکاسی گرفته ایم خیلی زیباتر از عکسی می شود که خودمان با دوربین موبایل یا خانگی مان گرفته ایم، هر دو عکس که از یک چهره گرفته شده است. شاید یکی از اصلی ترین تفاوت های بین یک عکس زیبا و یک عکس بد، رنگ و تن پوست است.
 

ادامه مطلب را دنبال كنيد .................



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 12 آذر 1390برچسب:خوش عكس,عكاسي,عكاسي چهره,,
ارسال توسط فاطیما

 

شخصيت شناسی از روی رنگ چشم ها

شخصيت شناسی از روی رنگ چشم ها
اگر بتوانیم شخصیت افراد را پیش از داشتن رابطه با آنها بشناسیم و یا حداقل در مورد چگونگی رفتار و اخلاق آنها حدس هایی بزنیم بدون شک این شناخت تاثیرات زیادی در رابطه ما داشته ...

 

 

 
ادامه مطلب را مطالعه كنيد....



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:رنگ چشم,روانشناسي, ,
ارسال توسط فاطیما

 

تشخیص خصوصیات اخلاقی افراد از طریق مد

تشخیص خصوصیات اخلاقی افراد از طریق مد
خصوصیات اخلاقی به عنوان یکی از بارزترین موارد تعیین کـننده در شخصیت هر فرد به شمار میروند. ظاهر هر فرد مـی تواند بـه وضـوح نـمایـانگـر شخصیت باطنی او باشد.

خصوصیات اخلاقی به عنوان یکی از بارزترین موارد تعیین کـننده در شخصیت هر فرد به شمار میروند. ظاهر هر فرد مـی تواند بـه وضـوح نـمایـانگـر شخصیت باطنی او باشد. خـصوصـیات اخـلاقی افـراد به 6 گروه مختلف تقسیم می شـود. نـمی تـوان گـفـت کـه هـر فـرد تـنـها دارای یـکی از خـصوصیات ایـن گروه هـا مــی باشد، بلکه می تواند چند مـورد از آنـها را دارا بـاشـد؛ بـا ایـن تـفـاوت کـه یـکی از آن خصوصیات در او مشهود تر از سایرین می باشد.
 
ادامه مطلب را دنبال كنيد ....


ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:مد ,شخصيت ,,
ارسال توسط فاطیما

راز ثروتمند شدن یک زن


.


یک روز خانم مسنی با یک کیف پر از پول به یکی از شعب بزرگترین بانک کانادا مراجعه نمود و حسابی با موجودی 1 میلیون دلار افتتاح کرد . سپس به رئیس شعبه گفت به دلایلی مایل است شخصاً مدیر عامل آن بانک را ملاقات کند و طبیعتاً به خاطر مبلغ هنگفتی که سپرده گذاری کرده بود ، تقاضای او مورد پذیرش قرار گرفت . قرار ملاقاتی با مدیر عامل بانک برای آن خانم ترتیب داده شد.

پیرزن در روز تعیین شده به ساختمان مرکزی بانک رفت و به دفتر مدیر عامل راهنمائی شد . مدیر عامل به گرمی به او خوشامد گفت و دیری نگذشت که آن دو سرگرم گپ زدن پیرامون موضوعات متنوعی شدند . تا آنکه صحبت به حساب بانکی پیرزن رسید و مدیر عامل با کنجکاوی پرسید راستی این پول زیاد داستانش چیست آیا به تازگی به شما ارث رسیده است .

زن در پاسخ گفت خیر ، این پول را با پرداختن به سرگرمی مورد علاقه ام که همانا شرط بندی است ، پس انداز کرده ام . پیرزن ادامه داد و از آنجائی که این کار برای من به عادت بدل شده است ، مایلم از این فرصت استفاده کنم و شرط ببندم که شما شکم دارید !

مرد مدیر عامل که اندامی لاغر و نحیف داشت با شنیدن آن پیشنهاد بی اختیار به خنده افتاد و مشتاقانه پرسید مثلاً سر چه مقدار پول . زن پاسخ داد 20 هزار دلار و اگر موافق هستید ، من فردا ساعت 10 صبح با وکیلم در دفتر شما حاضر خواهم شد تا در حضور او شرط بندی مان را رسمی کنیم و سپس ببینیم چه کسی برنده است . مرد مدیر عامل پذیرفت و از منشی خود خواست تا برای فردا ساعت 10 صبح برنامه ای برایش نگذارد .

روز بعد درست سر ساعت 10 صبح آن خانم به همراه مردی که ظاهراً وکیلش بود در محل دفتر مدیر عامل حضور یافت .
پیرزن بسیار محترمانه از مرد مدیر عامل خواست کرد که در صورت امکان پیراهن و زیر پیراهن خود را از تن به در آورد .
مرد مدیر عامل که مشتاق بود ببیند سرانجام آن جریان به کجا ختم می شود ، با لبخندی که بر لب داشت به درخواست پیرزن عمل کرد .
وکیل پیرزن با دیدن آن صحنه عصبانی و آشفته حال شد . مرد مدیر عامل که پریشانی او را دید ، با تعجب از پیر زن علت را جویا شد .
پیرزن پاسخ داد من با این مرد سر 100 هزار دلار شرط بسته بودم که کاری خواهم کرد تا مدیر عامل بزرگترین بانک کانادا در پیش چشمان ما پیراهن و زیر پیراهن خود را از تن بیرون کند



تاریخ: جمعه 4 آذر 1390برچسب:,
ارسال توسط فاطیما

 

شاید در ابتدا کمی‌عجیب به نظر برسد اما اگر شما یا یکی از نزدیکان‌تان چهره این مرد را در خواب دیده باشید، شما هم جزء هزاران نفری هستید که در سرتاسر جهان از ایران گرفته تا امریکا و... این مرد را در رویاهایشان مشاهده کرده‌اند!
این ماجرا آنقدر جالب و همه گیر بود که حتی سایتی هم با عنوان «این مرد» راه اندازی شد و تمام افرادی که تجربه دیدن این فرد را داشته‌اند به بحث و اظهار نظر درمورد خواب و رویاهایشان درمورد این آقای مرموز پرداخته اند.
 
 
تمامی‌این ماجراها از ژانویه سال 2006 در نیویورک آغاز شد؛ زمانی که بیمار یک روانپزشک ادعا کرد مردی را بارها در رویاهایش میبیند و با او صحبت می‌کند. این زن میگوید که حتی یک بار هم این فرد را در زندگی واقعی ملاقات نکرده است اما بارها او را درخواب دیده است.
پس از صحبت‌های این خانم، تصویر مرد ترسیم می‌شود و برروی میزکار روانپزشک باقی می‌ماند تا اینکه بیمار دیگری می‌آید و با دیدن این عکس ادعا می‌کند که این مرد را بارها در خواب دیده است.
با این اتفاقات روانپزشک تصویر این مرد را برای تعدادی از همکارانش ارسال می‌کند و پس از گذشت چند ماه، چهار بیمار دیگر هم می‌گویند که این مرد را بارها در خواب دیده‌اند!
 
 
از ژانویه سال 2006 تا کنون هزاران نفر از شهرهای مختلف از جمله لس آنجلس، پکن، بارسلون، پاریس، مسکو و تهران و... اعلام کرده‌اند که این مرد را دیده اند.
افراد اعلام کرده‌اند که این مرد درخواب با آنها پرواز می‌کند، پس از یک روز سخت کاری به آنها آرامش می‌دهد و حتی با آنها غذا می‌خورد.
 
 
 
اما واقعا چه چیزی باعث چنین اتفاقی می‌شود؟
تئوری‌های مختلفی مطرح شده است که شاید جالب‌ترین آنها تئوری‌ای باشد که میگوید: این مرد یک فرد واقعی است، کسی که مهارت‌های خاص روانی دارد و توانایی ورود به خواب افراد را دارا می‌باشد!
 

تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی سیمرغ




تاریخ: جمعه 4 آذر 1390برچسب:عجيب,خواب,مرد,جالب,,
ارسال توسط فاطیما

 

۱۰خرافه معروف دنیا

با ریختن نمک روی شانه چپ خود نقشههای شیطان را نقش بر آب کنید!
قانون - این روزها بحث خرافه و خرافاتیها، همه جا سر زبانهاست. اعتقاد به اموراتی که در ذات خود اتفاقات معمولی زندگی محسوب میشوند برای بعضی آدمها آنچنان راسخ است که برای هرکدام، آداب و آیین خاص خودشان را دارند. آنچه در زیر آمده، مهمترین خرافههای معمول در بین مردم دنیا است. شر و خیرشان هم گردن کسانی که باورشان دارند!


1-جمعه، سیزدهم ماه: حضور یک جمعه در تقویم که تاریخ سیزدهم را داشته باشد برای بسیاری نشانه شومی است. ریشه این خرافه را در این میدانند که «یهودا» حوّاری که به مسیح خیانت کرد سیزدهمین مهمان «شام آخر» بوده و روز به صلیب کشیده شدن مسیح نیز جمعه بوده است.
2-خارش کف دست: بسیاری از افراد وقتی کف دستشان میخارد آن را نشانهای نیک از به دست آوردن پول در آیندهای نزدیک میدانند.
3-راه رفتن از بین نردبان: راه رفتن از بین دو پایه نردبانی که باز است برای بسیاری از اروپاییها علامت گرفتار شدن به مصیبتی خواهد بود. چرا که شکل مثلثگونه نردبانِ باز را تعبیری از گیر افتادن زندگی در یک مخمصه میدانند.


4-شکستن آیینه: آیینه را انعکاس وجود میدانند و شکستن آن را آسیبِ جان! برای دور ماندن از آسیب این بدیُمنی باید تکههای آیینه شکسته را در زیر نور ماه دفن کرد!
5-پیدا کردن نعل اسب: نعل را نشانه خوششانسی میدانند. به خصوص اگر وقتی آن را پیدا میکنید دهنه آن رو به شما باشد. به محض پیدا کردن، آن را با دست راست بردارید آرزویی کنید و به سمت چپ خود پرتاب کنید! اگر یک نعل بر سردر خانه خود نصب کنید که دیگر شانس حسابی به شما روی آورده است.
6-باز کردن چتر در داخل خانه: باز کردن چتر در خانه و زیر سقف برای خیلیها نشانه مرگ و یا ورشکستگی میتواند باشد. چرا که با این کار خدای خورشید را از خود رنجاندهاید!


7-دو بار ضربه زدن به چوب: ریشه این خرافه از آنجا میآید که عدهای معتقدند خدا در درختان زندگی میکند و باید درختان و هر چیز چوبی را همیشه به آرامی لمس کرد.
8-ریختن نمک روی شانه: با ریختن نمک روی شانه چپ خود نقشههای شیطان را نقش بر آب کنید.
9-گربه سیاه: از قرون وسطی این گربهها همنشین و همدست جادوگران محسوب میشدهاند. و مردم آن دوران معتقد بودهاند که دیدن و رویارو شدن با آنها نحسی و بدبیاری به دنبال خواهد داشت. هنوز هم گربههای سیاه بدجنس کنار تخت جادوگران در کارتونهای کودکی ما تصویر آشنایی از خباثت و شرارت در ذهن بسیاری از ماست.
10-عطسه کردن: بسیاری عقیده دارند که عطسه کردن بیرون کردن شیطان از بدن است و آن را میمون و مبارک میدانند. در خیلی از فرهنگها هنوز هم بعد از عطسه به فرد تبریک میگویند.





تاریخ: پنج شنبه 3 آذر 1390برچسب:خرافات ,دنيا,خرافات,,
ارسال توسط فاطیما

 

کافه یاستارباکس در خیابان سنت کاترین، در مونترال، جایی است که میشود ساعتی نشست و به کارهای عقبافتاده پرداخت، کتاب خواند، در فضای مجازی چرخید، لختی با سایرین معاشرت کرد و خلاصه محیط خوبی است. این خاصیت فضای آن را میشود از تابلوهای نقاشی مدرن و انتزاعی آویخته به دیوارهایش و یا موسیقیای که در فضای آن پیچیده، فهمید.

من الان همین جا نشستم. اطرافم آدمهای جوان بسیاری نشسته اند. وقتی به آدم های اطرافم نگاه میکنم، آدم هایی میبینم خیلی عادی، هر کس مشغول کاری، محصل، پیشخدمت، فروشندده، و غیره. با خودم فکر میکنم هر کدام از این افراد میتوانند به طور بالقوه خالق یکی از کسب و کارهای انقلابی و پر سر و صدای ده سال آینده باشند. حتما با خودتان فکر میکنید، اینطورها هم نیست؛ خالق یک کسب و کار نمیتواند یک آدم عادی باشد و یک شغل عادی هم داشته باشد. باید یک ایده ی خیلی خوب برای شروع کسب و کار داشته باشد.
خوب! برای این که پاسخ پرسش تان را بدهم، بیایید با هم نگاهی بیندازیم به چگونگی پیدایش برخی از بزرگترین برندهایی که امروز میشناسیم.
 

ادامه مطلب را پيگيري كنيد...........



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 3 آذر 1390برچسب:مشهور ,برند ,فليپ نايت,سامسونگ,اچ اند ام ,
ارسال توسط فاطیما

1- در میامی آمریکا، تقلید کردن رفتار جانواران ممنوع است.
۲ - زمانی در کشور سوئیس، محکم بستن درب خودرو جرم به حساب می آمد.
۳ – مشاهده فیلم های کاراته ای تا سال ۷۹ در عراق ممنوع بود… 4 - در ایسلند زمانی داشتن سگ خانگی ممنوع بود.
۵ - در سوئیس داشتن یک پناهگاه برای شهروند الزامی است…
۶ - در واشنگتون، وانمود کردن به داشتن خانواده پولدار ممنوع است.
۷ – در دانمارک روشن کردن ماشین قبل از چک کردن اینکه بچه ای زیر آن خوابیده است یا نه، ممنوع است.
۸ – در سال ۱۸۸۸ در بریتانیا قانونی تصویب شده که دوچرخه سواران را موظف می کرد تا زمان رد شدن ماشین از کنارشان، زنگ دوچرخه هایشان را بطور پیوسته به صدا درآورند.
۹ – در قرن ۱۶ و ۱۷ میلادی نوشیدن قهوه در ترکیه ممنوع بود و اگر کسی در حین خوردن قهوه دستگیر می شدن، به اعدام محکوم می شد.
۱۰ – تا سال ۱۹۸۴، بلژیکی ها مجبور بودند نام فرزندشان را از یک لیست ۱۵۰۰ نفری در روزهای ناپلئون بطور رندوم انتخاب کنند.
۱۱ – در برمه دسترسی به اینترنت غیر قانونی است. اگر فردی با اتهام داشتن مودم دستگیر شود، به زندان محکوم می شود.
۱۲ – اتریش اولین کشوری بود که مجازات مرگ را در سال ۱۷۸۷ حذف کرد.
۱۳ – در انگلستان، سر لاشه هر نهنگی که پیدا شود متعلق به پادشاه است و دم آن متعلق به ملکه.

۱۴ – تقلب کردن در مدارس بنگلادش غیر قانونی است و افراد بالای ۱۵ برای تقلب به زندان فرستاده می شوند.

۱۵ - در ویکتوریای استرالیا، تنها متخصصان برق اجازه تعویض لامپ برق را دارند.
۱۶ – در انگلستان چسباندن برعکس تمبر حاوی عکس ملکه، نشانگر خیانت و پیمان شکنی با سلطنت است.
۱۷ – در ورمونت، زنان تنها با اجازه کتبی همسرانشان حق استفاده از دندان مصنوعی را دارند.
۱۸ – در روآتای ایتالیا، عبور افراد غیر مسیحی از ۲۰ متری کلیسا ممنوع است.
۱۹ – در اوهایو آمریکا, ماهیگیری در زمان مستی ممنوع است.
۲۰ – جویدن آدامس در سنگاپور ممنوع است.





تاریخ: چهار شنبه 2 آذر 1390برچسب:خنده دار, قوانین,کشورها,,
ارسال توسط فاطیما

در اکثر موارد برای متوجه شدن موضوع با کلمه فارسی رو انگلیسی تصور کنید و بلعکس!!

Keyboard
چه کسی برنده شد؟


Communication Board
کامیون کی شن ها رو برد؟


بيشتر در ادامه مطلب..........



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 2 آذر 1390برچسب:انگليسي,جالب,خنده دار,بي معني,,
ارسال توسط فاطیما
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد